Penjelajahan mesin SPLASSHY ke kawasan jajahan kami

Salam, bertemu kembali kita..Alhamdulillah semuanya masih setia bersama kami untuk mengetahui apa aktiviti yang kami jalankan sepanjang akhir bulan Mac ni kan..Macam biasalah kami amat sibuk dengan pemasangan dan penyelengaraan mesin di beberapa buah tempat "JAJAHAN" kami.

Ok, tanpa buang masa lagi jum kita lihat aktiviti yang dilakukan oleh kami..lihat sibuk ke tak kami memasang mesin di kala memerlukan.


1. Pemasangan di Melaka


http://watermachine.com/IMG-20130326-WA0001.jpg

water vending machine




2. Pemasangan di Seksyen 18, Shah Alam

water vending machine


water vending machine


3.pemasangan di Setia Alam, Selangor


water vending machine

water vending machine

water vending machine


Hah, pemacam hebat tak seminggu 3 job buat..kami je boleh buat mcm tu..huhuhu..bukan bangga, nak tunjukkan yang servis kami berikan memang tip top



Share on Google Plus

About Mohd Syakir

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment