Bagaimana sambutan hari raya anda?

Salam semua,

Syukur kita masih berada di dalam kesihatan yang baik hendakNya..walau apa pun kita masih berada di dalam mood raya sebabnya raya kan sebulan bukan sehari dua hari tapi sebulan.

So di kesempatan ini marilah kita berharap kita diberi kesihatan hidup yang terjamin dengan meminum air yang bersih setiap hari dari mesin air SPLASSHY..Insyaallah terjamin kualiti dan mutu air yang disediakan


 

Dah kalau air yang kita minum bersih, kesihatan kita pun terjamin dari segi fizikal dan rohani..Masa bulan raya ni lah kena banyak minum air kosong jangan nak minum banyak air manis je semata mata nanti penyakit banyak ada..nak ke macam tu?mesti tak nak kan siapa nak macam tu..

jadi, dengan cara kami promosikan air Splasshy kami ni buatkan ramai orang sudah beli sebabkan diorang nak kualiti hidup dan kesihatan terjamin..bukan hanya untuk sementara kalau boleh untuk selamanya..

kalau boleh elakkan penyakit DIABETES ni..penyakit yang kebanyakan menyerang kita..jadi, hati-hatilah ye






Tu serba sedikit mengenai pesanan kami untuk anda semua semasa masih lagi di dalam musim perayaan ni al maklumlah sekarang banyak lagi rumah-rumah terbuka yang dibuat..tak salah kita kongsi perkara berguna hanya untuk ingatan bersama..

wasalam
Share on Google Plus

About Mohd Syakir

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment