Rezeki masuk melimpah ruah

Salam bertemu kita kembali,

Huh penat bukan kemain lagi dalam masa seminggu saje 2-3 tempat pergi pasang mesin.Bukan dalam kawasan tapi luar kawasan di Pantai Timur.Ada masa sehari je berehat untuk krew kami pulih tenaga semula sebelum kerja.

Tentatif perjalanan dalam seminggu merangkumi negeri Pantai Timur di kelantan, Terengganu, Pahang..Ni dia antara gambar-gambar yang sempat kami ambil selepas dan sebelum pemasangan mesin di sana..jum usha!!


1. Ni En Nik Zamri dari Jeli, Kelantan

water vending machine


Lepas selesai pasang mesin kat Kelantan, keesokan harinya kami turun bawah pulak ke Terengganu ke Kuala Terengganu pasang mesin pelanggan kedua kami pulak setelah 6 jam kami pun sampai dan buat pemasangan,kena kejar masa sebab banyak lagi job menanti ni..huhu


2. Ni pulak yang tersenyum ni En Izzat ismail dari Terengganu


water vending machine


Dah selesai kerja kami semua pelanggan pon dah puas hati kami balik ke Shah Alam semula untuk selesaikan pemasangan di Kajang pulak.Krew kami ambil cuti sehari untuk rehatkkan badan dari kepenatan.

Dah cukup sehari rehat, krew kami mula sibuk semula membuat pemasangan ke Kajang pulak..Nasib baik mesin kami dah settlekan sebelum ke Pantai Timur hanya buat pemeriksaan sedikit nak pastikan mesin ni beroperasi elok sebelum dihantar dan dipasang.



water vending machine water vending machine


Selesai kerja di Kajang, keesokan harinya pula krew kami kembali ke Pantai Timur untuk buat pemasangan di Pahang pula..Kali ni 3 orang yang membuat tempahan vending machine splasshy.Ni lah dinamakan rezeki bulan October.Alhamdulillah..syukur..

Gambar kat bawah ni sebelum bergerak ke Pahang dan krew pon sibuk nak buat pemeriksaan sebelum mesin boleh beroperasi bila pasang nanti..Baru lah tak de masalah berlaku nanti.

water vending machine

water vending machine

water vending machine

water vending machine

water vending machine


Ok sampai di sini saje perkembangan terbaru kami..nanti selepas krew kami balik dari Pahang kami akan ceritakan semula apa yang terjadi kat Pahang..Stay Tuned!!








Share on Google Plus

About Mohd Syakir

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment