Rekaan Grafik Pada Produk Penting?

Design grafik pada sesuatu produk memainkan peranan PENTING dalam menarik minat para pembeli?


Memang tak dinafikan bahawa rekaan grafik pada rekaan sesuatu produk memainkan peranan yang besar kerana rekaan yang ada pada produk selalunya menarik minat untuk pembeli membeli barangan atau produk yang rekaan grafiknya menonjol.


Mana tidaknya rekaan yang dibawa oleh sesuatu produk adalah satu anjakan untuk menarik minat pembeli dari segi "view" , penghayatan dan juga mesej yang ingin disampaikan oleh produk tersebut. Sebagai contohnya, mari kita lihat gambar di bawah ni


Design T-shirt 1


vending machine

Design T-shirt 2


vending machine



Ok, bila ditanya mana satu design baju di atas yang anda berminat?


Saya percaya ramai di luar sana yang berminat dengan design t-shirt ke-2 kerana rekaan grafik yang dipaparkan adalah amat menarik . Bukan tu sahaja, ia akan beri impak kepada si pemakai dari segi "psikologi" kerana akan beri konfiden level yang tinggi kepada si pemakai.


Sama juga kepada produk lain di luar sana yang menggunakan kaedah dan pendekatan yang sama demi menjual produk mereka.Tidak hairanlah apabila ramai yang berlumba lumba menggunakan kaedah penggunaan rekaan grafik sebagai pendekatan dan juga medium untuk menyampaikan produk mereka kepada umum.


Dan kami juga salah satu daripada syarikat yang menggunakan kaedah rekaan grafik di dalam industri vending machine.Kalau diperhatikan semua produk kami, kami menggunakan keseluruhan rekaan grafik pada produk mesin air kami. Kami sedar yang rekaan grafik amat penting di dalam industri ni.


vending machine

vending machine

vending machine

vending machine



Amacam? cantik tak design kami?



Tunggu apa lagi hubungi kami sekarang untuk maklumat lanjut :


03-3292 0002

03-3292 0005 


atau email kami di 

www.admin@adamo-vending.com


atau pon boleh ke fb page kami di 

adamovendingsupply




Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment