Combo Vending Machine and Dobi Layan diri

PELUANG HEBAT UNTUK anda.  Mungkin anda bakal pengusaha vending machines atau sudah memiliki kedai dobi!!!


Kami inginkan kongsikan rahsia bagaimana untuk meningkatkan pendapatan selain daripada hasil pendapatan yang diperolehi daripada pendapatan asas iaitu orn basuh dan kering baju.

Cuba anda fikirkan...pelanggan datang untuk membasuh baju. Mereka duduk di kedai dobi anda selame lebih 45 minit sementara menunggu baju mereka siap dibasuh.

PENANTIAN MEREKA dikedai Dobi tersebut adalah satu KELEBIHAN untuk anda. Ya laa 45minit tu.. lama tau..macam kita boleh tambah pendapatan 20% sepanjang 45minit mereka berada dlm dikedai dobi tersebut.


snack vending machine malaysia


Antara masalah yg mereka hadapi semasa menunggu baju dibasuh.

1. Confirm mereka haus dan lapar

Penyelsaian : Letakkan mesin vending combo



2. Bosan(mata melilau)

Penyelsaian: Pasang TV yang ade iklan tepi. Sewa kan slot iklan, maybe sebulan (RM30) kalau ade 100 org iklan sudah RM3000 senang je kan.

snack vending machine malaysia



3. Jika bawa anak pastinya mereka nagis dan nak keluar.

Penyelsaian: Letakkan kiddie rides, mainan naik kuda atau kereta yg letak RM 1 utk 3 minit

snack vending machine malaysia





4. Letakkan instabooth atau photo booth

Sebab: Free marketing utk anda. Customer akan selfie dan postkan di fb sdan instagram tanpa anda paksa. :)



instabooth
snack vending machine malaysia instabooth



Kerap kali mereka keluar masuk, membawa makanan dan minuman dan mereka makan dalam kedai anda sambil menanti. SAMBIL MENANTI....

Daripada saat mereka keluar membeli makanan atau minuman, anda RUGI!! Kenapa kami kata rugi??Sepatutnya duit yang mereka belanjakan itu anda yang terima. Bagaimana caranya??? Ni kami perkenalkan SNACK VENDING MACHINE.                                                  







Tidak perlu yang besar la, yang robotik ke, touch screen ke. Yang biasa pun dah ok. Janji anda ada satu unit dan mesin itu boleh datangkan keuntungan kepada anda. Bukan sahaja mendatangkan keuntungan kepada anda, pelanggan pun senang, tidak perlu keluar daripada kedai.



Bila lapar atau haus, beli sahaja daripada vending machine atau mesin air tin. Lebih-lebih lagi kalau kedai dobi anda beroperasi 24jam. Memang takkan ada kedai buka selain kedai serbaneka 24jam. Cara untuk bersaing, cari pembekal yang jual harga murah dan anda juga perlu jual dengan harga lebih murah daripada kedai serbaneka tersebut. Kurang 10 sen ke 20 sen ke bolehlah. Bak kata pepatah, sedikit-sedikit, lama-lama jadi bukit. Pelanggan anda terdiri daripada pelbagai peringkat umur. Tarik perhatian kanak-kanak dengan menjual air Milo dan coklat kegemaran mereka.


Katakankah pelanggan anda datang bersama keluarga mereka. Anak bukan seorang dua. Katakanlah anak pertama nak coklat, anak kedua juga pasti mahukan benda yang sama. Keinginan mereka, keuntungan mereka. Jangan lepaskan peluang dapatkan keuntungan tambahan. Paling penting, mesin kena sentiasa bersih, on-sale dan paling penting, produk tak tamat tempoh. Janji perkhidmatan anda terbaik, pelanggan pun puas hati.




Macam mana??Berminat??

Anda juga mampu untuk memiliki mesin ini walaupun tiada kedai Dobi  Layan diri. Anda hanya perlu memiliki mesin ini dan pasang didobi yg berdekatan di tempat anda. PROPOSAL KAMI BERIKAN. Untuk mengetahui harga mesin ini, sila layari website DISINI.



Share on Google Plus

About En Ahmad Adam

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment