SELAMAT TAHUN BARU 2016

Assalamualaikum semua,

Selamat Tahun baru dan semoga Tahun baru 2016 akan lebih bermakna buat kita semua. Kesempatan ini semua warga Adamo Vending Supply Sdn Bhd ingin memohon maaf jika ada buat kesilapan sepanjang tahun 2015. Tahun Baru 2016. Azam Baru. Semuanya baru.


can vending machine



vending machine cashless system

Dengan itu Adamo Vending Supply pun ada perkara baru yang ingin diberikan kepada semua pelanggan kami. Teknologi Baru menggunakan TouchnGo(Cashless Payment System), Mesin Baru. New Invention dan new concept of Vending machine yang akan menjadi fenomena dalam Industri ini, insya Allah



harga vending machine

vending machine cashless system

vending machine cashless system
Boss bersama dengan GM TnGo

Semua mesin kami akan menggunakan TnGo system dalam bulan April 2016 insya Allah. Dan peluang ini juga akan dikongsikan kepada anda semua.


vending machine cashless system
Discussion bersama dengan system developer



Kami juga akan berpindah kekilang baru yang sangat besar, Showroom yang lebih sesuai dan ruang kerja yang begitu selesa. Semua ini tidak akan dapat kami laksanakan tanpa sokongan dan Doa anda semua.


Impian kami pada Tahun 2016 adalah menjadikan Adamo Vending Supply lebih dikenali dan akan membuat penambahan mesin baru ke sekolah-sekolah, universiti dan tempat awam sebanyak 500 biji. Kami juga akan mengeluarkan 3-6 jenis air minuman baru yang akan menjadi pilihaan tambahan Rakyat Malaysia Insya Allah.


adamo vending machine expert
Floria 2015

Dengan itu Adamo Vending Supply pun ada perkara baru yang ingin diberikan kepada semua pelanggan kami. Teknologi Baru menggunakan TnGo(Cashless Payment System), Mesin Baru. New Invention dan new concept of Vending machine yang akan menjadi fenomena dalam Industri ini, insya Allah




senarai harga can vending machine

senarai harga can vending machine


Terima kasih tidak terhingga juga kepada semua agensi kerajaan , badan berkanun dan semua pihak yang telah membantu kami sepanjang 2015.
SME BANK
TEKUN NASIONAL
PUNB
TERAJU
SUPERB
MOSTI
MATRADE
HALFEST
MOA
MARA
TEKNOLOGI PARK MALAYSIA
YAYASAN INOVASI MALAYSIA
PERBADANAN PUTRAJAYA
GMB - Pertubuhan Usahawan Generasi Muda Berjaya Malaysia

Dan anda semua pelanggan kami

TERIMA KASIH SEKALI LAGI. Kita jumpa lagi tahun 2016 ini.  Insya Allah


Harapan Adamo, semoga dengan adanya kehadiran kami dalam industri ini, dapat mengimbangi sosio ekonomi dalam negara Malaysia. Anda semua pun begitu juga, setiap kita perlu memainkan peranan dalam membangunkan ekonomi orang islam di Malaysia. Insya Allah


#SemogaSukses2016
#SelamatTahun2016
#AdamoVendingSupply



Share on Google Plus

About En Ahmad Adam

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment