SEMINAR BIZ VENDING MACHINE GRAND FINALE 2016

Assalamualaikum dan selamat pagi.

Kami dari Adamo Vending Machine Supply Sdn Bhd ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua peserta seminar yang sudi hadir memeriahkan seminar yang lepas.


vending machines


Kami juga ingin merakamkan setinggi2 terima kasih kepada Dato Aziz Ishak yang turut meluangkan masa bersama krew2 utusan untuk datang dan membuat lipitan mengenai majlis tersebut di akhbar dan berita online.


adamo cashless vending machines



Sesungguhnya kami dari Team Adamo sangat berbesar hati dan bersyukur diatas sokongan dan semangat yang ditunjukkan dari semua pihak terhadap sebarang update dan acara yang Adamo jalankan.


adamo cashless vending machines


Terima kasih juga buat perasmi, YB Dato Seri Dr Hj Irmohizam bin Ibrahim diatas kesudian beliau merasmikan pelancaran mesin kami.


Terima kasih juga kepada Touch n Go Sdn Bhd diwakili En Azmi diatas kesudian memberikan kami bantuan, nasihat, idea dan bersama memeriahkan majlis pada hari tersebut.

adamo cashless vending machines



Seminar tersebut tidak akan berjaya tanpa sokongan anda semua.

Tuan Kabul dan Team Adamo semua sekali mendoakan kejayaan Tuan-tuan dan Puan-puan dalam apa jua bidang yang anda semua ceburi dan semoga kita semua berada di bawah lindungan Yang Maha Esa walau dimana kita berada.
InshaaAllah.
cabutan bertuah adamo vending supply



gambar penuh SEMINAR DISINI --> GAMBAR PENUH CLICK SAYA
VIDEO PENUH JUGA --> CLICK SAYA 


TERIMA KASIH 
Admin yana
- ADAMO VENDING SUPPLY SDN BHD

vending machines
Share on Google Plus

About En Ahmad Adam

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment