PEMASANGAN SPLASSHY WATER VENDING MACHINE DI JOHOR BAHRU

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera 

Selamat tahun baru 2018 kepada semua. Tanpa kita sedar bahawa kita berada di hujung bulan Januari. Sempena tahun baru ini mesti anda semua ada azam dan niat baru kan. Jadinya kita mestilah sentiasa menerapkan keazaman yang tinggi dalam diri kita untuk mengharungi cabaran yang mendatang


Selain itu, team Adamo juga telah menghantar 3 buah mesin penapis air splasshy di Johor Bahru. Mesin penapis air splasshy amat bagus kerana dapat menapis air yang berkemungkinan tidak bersih atau berkarat. Mungkin ramai di luar sana yang mempunyai masalah berkaitan bekalan air di rumah. Oleh itu, anda boleh membeli MESIN PENAPIS AIR SPLASSHY daripada kami.


Mesin penapis air
Mesin penapis air telah dimasukkan ke dalam lori
Selepas mesin2 ini dimasukkan ke dalam lori. Pekerja2 meletakkan span pada bahagian bucu setiap mesin sebelum diikat pada dinding dalam lori. Ini untuk memastikan mesin2 ini tidak terlalu bergerak ketika sedang dalam perjalanan. Kualiti adalah keutamaan kami.



mesin penapis air
Bergaya sungguh tuan Kamal dengan mesinnya


mesin penapis air
Wah! Lagi sebuah mesin penapis air milik tuan Kamal

Terbaik tuan Kamal Ariffin dari Pasir Gudang, Johor Bahru. Beliau membeli 2 buah mesin penapis air splasshy sekaligus ! Nampaknya beliau telah mengambil inisiatif terbaik untuk membuat income sendiri. semoga rezeki beliau melimpah ruah. Amin


splasshy water vending machine
Tersenyum lebar tuan Norisyam setelah mesin beliau siap dipasang

Tuan Norisyam dari Gelang Patah, Johor Bahru juga telah membeli sebuah mesin penapis air splasshy. Riak wajah beliau jelas menunjukkan beliau sangat gembira. Diharapkan beliau bersemangat untuk menjalankan biz vending machine ni.


Terima kasih kepada semua yang sudi membaca.
Untuk sebarang pertanyaan sila hubungi no kilang kami 0332920002/0332920005
Atau layari FACEBOOK kami.


Share on Google Plus

About En Ahmad Adam

    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 comments: